کارگاه تابلوسازی پاسارگاد

کارگاه تابلوسازی پاسارگاد سازنده انواع تابلوهای تبلیغاتی

کارگاه تابلوسازی پاسارگاد

کارگاه تابلوسازی پاسارگاد سازنده انواع تابلوهای تبلیغاتی

تابلو سازی
تابلو سازی
تابلو سازی
تابلو سازی
تابلو سازی
تابلو سازی
تابلو سازی
تابلو سازی
تابلو سازی
تابلو سازی
تابلو سازی
تابلو سازی
تابلو سازی
تابلو سازی
تابلو سازی
تابلو سازی
تابلو سازی
تابلو سازی
تابلو سازی
  • ۰
  • ۰

چشم نوازی زیبای تابلو چلنیوم مغازه

تابلو چلنیوم چشم اندازی عالی برای تابلو مغازه شما فراهم میکند. در مقایسه با تابلو های لایت باکس یا پلکسی، چلنیوم انعطاف پذیری بیشتری در طراحی ارائه می دهد و ظاهر بسیار چشمگیرتری داراست. یکی از جذاب ترین مزایای استفاده از تابلو چلنیوم، فضای نامحدود فونت های موجود است. ساخت منحصر به فرد در حروف چلنیوم، امکان استفاده از آنها را از فرمت تابلوهای سنتی گسترش می دهد که شامل جعبه ها و قاب ها، آرم ها و حتی تصاویر می شود.

شخصی سازی فونت و رنگ یکی از مزایای استفاده از حروف تابلو چلنیوم برای ترویج کسب و کار یا سازمان شما یا فروشگاه شما می باشد. محصولات تابلوسازی پاسارگاد در ساختمان های اداری، مراکز خرید و خرده فروشی، رستوران ها، بانک ها و بسیاری از انواع دیگر کسب و کار و موسسات ظاهر شده اند و به علت زیبایی ظاهری و جلب نظر مخاطب در راس صنعت تابلو سازی مدرن قرار دارند.

نمای مغازه تابلو چلنیوم یک انتخاب محبوب برای همگان است. حروف چلنیوم با نور SMD، معمولا در مراکز خرده فروشی و مراکز خرید در فضای باز یافت می شوند. هر حرف از پانل کامپوزیت آلومینیومی ACP پایدار و جانبی ساخته شده از کویل های کانال آلومینیومی پیش ساخته است که معمولا از داخل رنگ سفید و در بیرون در رنگ های مختلف حروف موجود است. هر حرف به تنهایی به واسطه لامپهای LED و SMD یا لوله های نئون روشن می شود و یک ورق پلکسی شفاف در مقابل حروف نصب می شود تا اطمینان حاصل شود که نور درخشان در سطح جلویی آن قرار دارد. طیف گسترده ای از رنگ ها می تواند با استفاده از یکی از رنگ های پلکسی شفاف موجود و یا با استفاده از یک پوشش ورقه ای شفاف بر روی سطح پلکسی سفید تولید شود.

 

تابلو چلنیوم با نورپردازی Halo

همانطور که در مقاله قبل اشاره به انواع تابلو های چلنیوم داشتیم یکی از آنها نورپردازی هالو بود در این قسمت به توضیح کامل تری از آن می پردازیم. تابلو چلنیوم با روشنایی Halo به عنوان حروف معکوس شناخته می شوند اغلب هنگامی استفاده می شود که یک نگاه دقیق تر را بخواهد به خود جلب کند. تابلو چلنیوم خطی Halo معمولا با اسپلرها نصب می شوند تا شکاف بین عقب حروف و دیوار و یا دیگر سطح نصب را حفظ کنند تا اجازه دهند که نور از طریق پشت حرف ها خارج شوند و از دیوار منعکس شوند. به عنوان یک اثر هاله و چشم گیر، این کار با ساخت حروف با سمت جلو به سمت عقب انجام می شود – از این رو نام آن تابلو چلنیوم معکوس است.



tablosazi 023 | Dribbble
tablosazi Behance
tablosazi023 (tablosazi023) | DeviantArt
tablosazi Pinterest
tablosazi facebook
tablosazi023 | ArchDaily
tablosazi | CGSociety
tablosazi023 | mix.com
tablosazi023 | Hackaday.io
tablosazi023 - Reddit
tablosazi023 | aparat.com
tablosazi tablosazi | LinkedIn
Tablo Pasargad | Flickr
تابلوسازی پاسارگاد (tablosazi023) Photos / 500px
تابلوسازی پاسارگاد
Submit | Hacker News
تابلوسازی پاسارگاد (tablosazi023) on Myspace
tablosazi 023 - Digg
tablosazi 023 - Google+
tablosazi023 | tumblr.com
تابلوسازی پاسارگاد تابلو - Diskuz

تابلو استیل-حروف برجسته استیل-قیمت تابلو استیل

تابلو استیل یکی از برترین تابلو های حروف برجسته در دنیا می باشد که همیشه طرفداران زیادی داشته است. ورق استیل 304 ساخت کشور ترکیه دارای بالاترین کیفیت در سطح خاورمیانه می باشد. و در ایران نیز موجود هست و دارای قیمتی بالاتر از سایر ورق های استیل است. سطح براق و آیینه ای استیل که بسیار خیره کننده هست و چشم هر بیننده ای را به تابلو جلب خواهد کرد در رنگهای طلایی، نقره ای مات و براق، مسی، شامپاینی موجود است. تابلو استیل طلایی جهت امکان تجاری و سر بسته مناسب است و همچنین داخل دفاتر شرکتها و فروشگاهها بهترین انتخاب می باشد، نقره ای براق نیز برای تابلو سردرب ادارات دولتی و خصوصی انتخاب مناسبی می باشد. البته سلایق بسیاری هست که استیل را به عنوان تابلو سردرب مغازه انتخاب میکنند. از انواع تابلو های حروف برجسته در تابلو  میتوان به استیل رینگی که نور را هم از جلو و هم از پشت حروف منعکس می‌کنند اشاره کرد که به حروف ظاهری زیبا و نمایشی می‌دهد و انتخابی عالی برای استفاده به عنوان تابلو‌های چشمگیر و قابل توجه می‌باشد. استیل از جمله حروف های برجسته ای هست که نور معکوس یا نور اندریک دارد. و میتواند یک اثر بصری زیبا، متمایز و به یاد ماندنی در تابلو را برای مشتریان عزیز ارائه دهد. این تابلو اغلب توسط مشتریانی که از یک برند معتبر و ارزشمند استفاده می کنند، انتخاب می شود. این حروف نیز حروف halo lit یا backlit نامیده می شوند. حروف برجسته استیل بک لایت با رویه ورق استیل ساخته می شود این نوع تابلو با فاصله از دیوار نصب میشود تا یک هاله در پشت آن شکل بگیرد. و در مدل به روز تر این نوع تابلو پلکسی دوغی رنگ پشت حروف نصب میشود تا ظاهر واضح و مشخصی از هاله نور نمایش دهد. ساخت با کیفیت بالا برای تمامی کسب و کارهای مشتریان از جنس استنلس استیل 304 نگیر، به شما کمک می کند کسب و کار موفق تری داشته باشید و در جذب مشتریان جدید موفق تر باشید. کیفیت بالای تابلو مغازه، جهت سردرب کسب و کار و مغازه به شما اجازه می دهد که در کسب و کار خود یک رشد انفجاری داشته باشد. تابلو سازی پاسارگاد با طراحی نوآورانه، کیفیت بی نظیر، تحویل سریع، قیمت مناسب و خدمات پس از فروش خوب، به شما این اطمینان را میدهد که یکی از بهترین سازندگان تابلو برای شما می باشد.


  • ۹۷/۱۱/۰۱
  • کارگاه تابلوسازی پاسارگاد تابلوساز برتر