کارگاه تابلوسازی پاسارگاد

کارگاه تابلوسازی پاسارگاد سازنده انواع تابلوهای تبلیغاتی

کارگاه تابلوسازی پاسارگاد

کارگاه تابلوسازی پاسارگاد سازنده انواع تابلوهای تبلیغاتی

تابلو سازی
تابلو سازی
تابلو سازی
تابلو سازی
تابلو سازی
تابلو سازی
تابلو سازی
تابلو سازی
تابلو سازی
تابلو سازی
تابلو سازی
تابلو سازی
تابلو سازی
تابلو سازی
تابلو سازی
تابلو سازی
تابلو سازی
تابلو سازی
تابلو سازی

۱ مطلب در خرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

بهترین تابلو برای رستوران

در صنعت رستوران داری، مشتریان پس از تجربه غذاها و فضای داخلی ، می توانند یک برند را بشناسند. پس چگونه میتوان قبل از تجربه تست غذا و لذت از فضای داخلی رستوران با مشتری خود ارتباط برقرار کنیم؟ در کنار فعالیت و تبلیغات در فضای مجازی تابلوی رستوران بهترین و مهمترین روش جذب مشتری جدید برای یک رستوران بشمار میرود. از شمار دعوت میکنیم تا با رعایت راهنمایی های تابلوسازی پاسارگاد، بهترین تابلو را برای رستوران خود انتخاب کنید:

 

معرفی و برندسازی

لوگوی یک رستوران نه تنها سبک کاری و نام شما را معرفی میکند، بلکه با ایجاد ارتباط استراتژیک و بصری، اولین ارتباط شما با مشتریانتان بحساب می آید و استراتژی تجاری و سبک کاری شما در تابلو مغازه نشان داده میشود. انتخاب رنگها ، شکل ها ، هنر ، تایپوگرافی و قرار گیری دقیق  و با دقت عناصر تابلوسازی ، همه در درک مخاطبان از هدف عمیق تر رستوران شما کمک می کند. برای مثال اگر شما از محصولات ارگانیک استفاده میکنید و یا از محصولات تراریخته استفاده نمیکنید، این موضوع در تابلوی رستوران شما قابل توصیف خواهد بود. حتی میتوان در لوگوی شما از نشانه هایی برای نمایش این موضوع استفاده کرد.

اگر غذای سنتی سرو می کنید، رستوران چینی هستید، غذای ایتالیایی دارید و یا …. همه در تابلوسازی تابلو رستوران شما قابل نمایش خواهد بود.

برنده رقابت در طراحی تابلو رستوران خود باشد

از آنجایی که تابلو رستوران ، اولین ارتباط شما و رقیبانتان با مشتریان است. پس برای برنده شدن در این رقابت تابلوسازی شما باید تحریک کننده گی و تاثر گذاری بیشتری داشته باشد. از عناصر اضافه در تابلو رستوران خود پرهیز کنید و از طراحی های خاص نوع فعالیت خود استفاده کنید. تابلو مغازه همانند شناسنامه هر انسان، باید خاص و بی‌نظیر باشد. تابلو رستوران شما همانند اثر انگشت‌تان است. مشتری باید طرح خاص و انحصاری تابلو شما را در ذهن داشته باشد تا بتواند شما را به عنوان یک کسب و کار منحصر به فرد بشناسد.

همکاران ما در تابلوسازی پاسارگاد به شما کمک خواهند کرد تا به یک استراتژی منسجم برندسازی دست پیدا کنید تا مشتریان شما را از نگاه اول تا لحظه سفارش مجذوب خود کند.

 

طول عمر تابلو رستوران و ماندگاری تابلوسازی به چه عواملی بستگی دارد؟

جنس متریال مورد استفاده در تابلوسازی به صورت مستقیم بروی قیمت یک تابلو مغازه تاثیر میگذارد. برای مثال استفاده از مواد درجه دو برندهای مطرح بهتر از مواد درجه یک برندهای متفرقه است.

مثلا در مورد فلز استیل، استفاده از ورق یک میل استیل 304 آینه ای به عنوان یک متریال مرجع مطرح است. این محصول با ورق های نازک تر، استیل 201 و ورق مولتی استیل قابل جابجایی است. که تاثیر مستقیم روی کارکرد و قیمت تابلو رستوران دارد. قیمت این ورقها تا 35 درصد روی قیمت تمام شده تاثیر گذار است.

در حال حاضر قیمت اس ام دی های مورد استفاده در تابلو مغازه بین 1500 تا 8000 تومان است. پس تعداد و جنس اس ام دی های استفاده شده در یک تابلو رستوران تاثیر مستقیمی روی قیمت تمام شده یک تابلو دارد. فرض کنید برای یک تابلو 2000 عدد لامپ 6000 تومانی استفاده شود یا 1000 عدد لامپ 2000 تومانی. فقط اختلاف قیمت تاثیر گرفته از اس ام دی حدود 10 میلیون تومان خواهد بود. به نظر شما این اختلاف چه تاثیری بروی کیفیت و ماندگاری یک تابلو خواهد گذاشت؟

کیفیت متریال مواد مصرفی نیز روی کیفیت تابلوسازی تاثیر گذار است. جنس چسبهای مورد استفاده، کیفیت برش و نوع اتصالات، جنس سیمها و ترانس و … همه و همه از موارد تاثیرگذار بروی کیفیت و طول عمر یک تابلو رستوران است.

 

تابلو رستوران، هزینه اضافی یا سرمایه گذاری بلند مدت؟

زمانی که قصد سفارش یک تابلو رستوران مناسب برای کسب و کار خود دارید، خواهید دید که قیمت یک تابلو با کیفیت و زیبا بسیار زیاد است. برخی از افراد در همین مرحله از تصمیم خود پشیمان می‌شوند و ترجیح می‌دهند که از یک تابلو مغازه کاملا ساده استفاده کنند. اما باید بدانید که بر اساس تحقیقات انجام شده، یک تابلو مغازه شیک و زیبا، هر 40 دقیقه می‌تواند یک مخاطب را جذب خود کند. به همین خاطر است که هزینه انجام شده برای تابلو رستوران را باید یک سرمایه گذاری بلند مدت بدانید که پس از مدتی، هزینه خود را باز می‌گرداند. تابلو مغازه می‌تواند به صورت مستقیم بر میزان فروش تاثیر بگذارد. پس هر چه قدر بیشتر برای تابلو رستوران خود هزینه کنید، بازگشت سرمایه شما سریع‌تر خواهد بود.

 

چگونه می توان از یک تابلو رستوران بیشترین بهره را برد؟

اثربخشی یک تابلو مغازه با توجه به هزینه انجام شده معیار انتخاب یک تابلوسازی بهینه است. یعنی یک تابلو رستوران باید اثربخش و تاثیر گذار باشد. هزینه اضافی بدون دریافت بازخورد مناسب هم اشتباه است. برای داشتن یک تابلو رستوران تاثیر گذار موارد زیر را به خاطر بسپارید.

طراحی تابلو مغازه را جدی بگیرید. اگر قرار است یکبار برای تابلو سازی خود هزینه کنید و چند سال از آن استفاده کنید، بهتر نیست که طراحی آن زیبا، جذاب و منحصر بفرد باشد؟ اهمیت جذابیت و یکتایی تابلو مغازه در تابلوسازی بسیار بالاست و بر هیچ کس پوشیده نیست. برندهای معتبر به اندازه کیفیت تابلو به طراحی آن نیز اهمیت میدهند. جذابیت تابلو  رستوران نگاه مشتری را جذب میکند و هدف از نصب تابلو مغازه چیزی جز جذب مشتری نیست. طراحی میتواند هزینه بر باشد. اما در شرکت تابلوسازی پاسارگاد طراحی تابلو مغازه یا برند شما به رایگان انجام میشود. طراحی تابلو توسط کارشناسان گرافیک و معماری با نظرات شما صورت میگیرد و طرح نهایی با تایید شما ساخته خواهد شد.

ساخت تابلو رستوران خود را به تابلوسازی حرفه ای سفارش دهید. مساله بعدی کیفیت در اجرای فنی تابلو است، شرکت مجری تابلوسازی باید با دانش روز این صنعت همراه باشد تا بتواند پیشنهاد های مناسب و به روزی به شما دهد و در واقع انتخاب شما محدود نباشد.

کیفیت در اجرا و اشراف به دانش تابلوسازی و تابلو های مدرن سبب می شود اختلالی در کار تابلوسازی شما ایجاد نشود. چون متریال ها و ساختار فنی و تکنیکی تابلو به گونه ایی است که کوچکترین اشتباه میتواند در دید بصری آن مشکل ایجاد کند.

آشنایی با انواع تابلو سازی :

تابلو چلنیوم

تابلو کامپوزیت

تابلو استیل

تابلو پلکسی

تابلو وکیوم

تابلو لایت باکس

تابلو وگاسی

تابلو سوئدی

تابلو ترموود

  • کارگاه تابلوسازی پاسارگاد تابلوساز برتر