کارگاه تابلوسازی پاسارگاد

کارگاه تابلوسازی پاسارگاد سازنده انواع تابلوهای تبلیغاتی

کارگاه تابلوسازی پاسارگاد

کارگاه تابلوسازی پاسارگاد سازنده انواع تابلوهای تبلیغاتی

تابلو سازی
تابلو سازی
تابلو سازی
تابلو سازی
تابلو سازی
تابلو سازی
تابلو سازی
تابلو سازی
تابلو سازی
تابلو سازی
تابلو سازی
تابلو سازی
تابلو سازی
تابلو سازی
تابلو سازی
تابلو سازی
تابلو سازی
تابلو سازی
تابلو سازی

۱ مطلب در خرداد ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

چگونه از تابلوهای دیجیتال در کسب و کار خود بهره مند شویم؟

نقش تابلوهای دیجیتال در تابلوسازی

امروزه صنعت تابلوسازی به حدی پیشرفت کرده که دست شما برای انتخاب انواع مختلف تابلو برای تابلو مغازه خود کاملا باز است. بی شک اگر شما با تابلوسازی مدرن و تابلوهای بروز و امروزی آشنا باشید، تابلوهای بهتری برای برند خود انتخاب خواهید کرد و سهم بیشتری از بازار فروش را به خود اختصاص خواهید داد.

با توجه به ماندگاری تابلوهای حروف برجسته، هزینه یک تابلو مغازه یا انواع مختلف تابلوسازی نسبت به سایر انواع تبلیغات مانند تیزرهای تلویزیونی و خرید بنرهای اینترنتی و … بسیار پایین تر است.

حال قصد داریم به معرفی و بررسی تابلوهای دیجیتالی بعنوان یکی از انواع تابلو سازی بپردازیم:

استفاده از تابلوهای دیجیتالی بسیار مقرون به صرفه است. در کنار کیفیت ساخت و طول عمر بالای تابلوهای دیجیتالی اگر شرکت سازنده تابلوی خود را گارانتی بنماید. استفاده از این نوع از تابلوسازی توجیه اقتصادی داشته و کاملا مقرون به صرفه خواهد بود. به یاد داشته باشید هنگام سفارش تابلو به هر تابلوسازی از گارانتی محصولات آن مطمئن شوید. تغییر رنگ تابلو و خاموش شدن اس ام دی ها و سوختن ترانس منبع تغذیه از مواردی است که باید توسط فروشنده ضمانت شوند. ایده پردازی مدرن و تضمین کیفیت محصولات تابلوسازی پاسارگاد در کنار مشتری مداری باعث انتخاب تابلوسازی پاسارگاد بعنوان تابلوسازی برتر کشور در همایش سراسری تابلوسازی شده است.

نمونه پروژه های تابلو چلنیوم و پروژه های اجرا شده ما را در بخش نمونه تابلو مغازه ببینید.

376 74 021 خط ویژه

زمان ساخت فیزیکی تابلوهای دیجیتالی سریع است. ساخت تابلوهای دیجتالی شامل فرایند، طراحی و ساخت و نصب است. که زمان چندانی نمیبرد. از طرفی تغییر محتوای سریع و کم هزینه نیز از مزایای این نوع از تابلوسازی است. با تغییر کسب و کار نیازی به تعویض تابلو نبوده و با تغییر محتوای تابلو دیجیتالی میتوان کاربری آن را نیز تغییر داد.

حتی اگر تغییر کاربری نداشته باشد. ولی در میان مدت یا بلند مدت مایلید مدل تبلیغات خود را تغییر دهید، استفاده از تابلوهای دیجیتالی گزینه مناسبی به نظر میرد.

در صنعت تبلیغات اصل به روزبودن و متفاوت بودن حرف اول را میزند، با توجه به اینکه هنرتابلوسازی عنصر پررنگ تبلیغات محیطی است، تفاوت و جدید بودن سبک تابلو در آن حائز اهمیت است.
به عنوان مثال در بین سبد سیب های سبز، شما چشمتان به در آن یکنواختی به سبد سیبی جلب میشود که رنگ قرمز دارد، و جریان آمارو احتمالات نشان میدهد که درصد زیادی وجود دارد تا شما آن سبد متفاوت را انتخاب کنید حتی اگر کیفیت با بقیه یکسان و یا پایین تر باشد.
انتخاب متفاوت و توجه نظر به آن در انسان ها جزو خصوصیت های روانشناختی است. پس در صنعت تبلیغات باید به آن توجه کرد و از این حس برای دیده شدن استفاده نمود.

هر آنچه که باید در مورد جذب نگاه مشتری در تابلوسازی بدانید:

عوامل کلیدی جذب نگاه مشتری در تابلوسازی

ایده های بکر تابلوسازی برای تابلو مغازه

منافع مشتری اولویت تابلوسازی پاسارگاد

طراحی تابلوهای منحصر بفرد و خاص تابلوسازی پاسارگاد

ایده های ناب و متفاوت برای تابلوسازی

  • کارگاه تابلوسازی پاسارگاد تابلوساز برتر