کارگاه تابلوسازی پاسارگاد

کارگاه تابلوسازی پاسارگاد سازنده انواع تابلوهای تبلیغاتی

کارگاه تابلوسازی پاسارگاد

کارگاه تابلوسازی پاسارگاد سازنده انواع تابلوهای تبلیغاتی

تابلو سازی
تابلو سازی
تابلو سازی
تابلو سازی
تابلو سازی
تابلو سازی
تابلو سازی
تابلو سازی
تابلو سازی
تابلو سازی
تابلو سازی
تابلو سازی
تابلو سازی
تابلو سازی
تابلو سازی
تابلو سازی
تابلو سازی
تابلو سازی
تابلو سازی

۱ مطلب در فروردين ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

طراحی تابلوهای منحصر بفرد و خاص تابلوسازی پاسارگاد

یکی از مهمترین ابزارهای بازاریابی موجود در فروشگاه های خرده فروشی، تابلوهای تبلیغاتی هستند که با نام های تابلو مغازه، تابلو فروشگاه و تابلو حروف برجسته شناخته میشوند. این نوع تابلوسازی می تواند تفاوت زیادی در جذب مشتریان به فروشگاه شما ایجاد کند.

یک فروشگاه موفق، توجه مشتری را جلب می کند، آن را فریب می دهد و باعث می شود وارد فروشگاه شوند و بیشتر ببینند. تابلو مغازه یک نمایش فیزیکی از نام تجاری شما و برای یک مشتری جدید است، اولین تصور از آنچه شما باید ارائه دهید. در پشت شیشه شما ممکن است بهترین محصولات در شهر را داشته باشید، اما بدون تابلو مغازه مناسب و جلوه گر، ممکن است کسب و کار قابل توجهی از دست برود.

هنگامی که رقابت با رقبای زیادی دارید، داشتن تابلو مغازه ای که از نظر شما برجسته می شود و نشان دهنده نام تجاری شما است بسیار حیاتی است. یک تابلو مغازه جذاب که توسط تابلوسازی حرفه ای و مورد اعتماد ساخته شده باشد مطمئنا تاثیر بسزایی در نمایش نام تجاری شما خواهد داشت و موجب بهبود تشخیص نام تجاری، اعتماد و افزایش احتمالی مشتریان وفادار به شما میشود.

تابلو مغازه می تواند در تنوع گسترده ای از فرم ها ساخته شود، تابلو استیل ، تابلو چلنیوم ، تابلو لایت باکس ، تابلو کامپوزیت ، تابلو ترمووود ( تابلو چوبی ) از انواع مختلف در تابلوسازی است. تابلوسازی انواع گوناگونی دارد مانند تابلوسازی بصورت بیلبورد ، تابلوسازی فروشگاه ، تابلوسازی شرکت ،تابلوسازی مغازه ، تابلوسازی تبلیغاتی و استند های تبلیغاتی که در سردر به عنوان موثرترین عنصر بصری در نگاه مخاطب قرار می گیرد. ما در تابلوسازی پاسارگاد معتقدیم که هر چیزی امکان پذیر است و می خواهیم به شما در دستیابی به خاص ترین و شیک ترین تابلوهای ممکن کمک کنیم.

 

نمونه پروژه های تابلو چلنیوم و پروژه های اجرا شده ما را در بخش نمونه تابلو مغازه ببینید.

376 74 021 خط ویژه

 

میزان استفاده شما از آسمان محدود است. ما به شما کمک خواهیم کرد تا تابلویی را که رویای شماست، ایجاد کنیم. تیم حرفه ای تابلوسازی پاسارگاد شامل طراحان داخلی وکارشناسان فنی به صورت کامل در خدمت شما خواهند بود. تابلوهای تابلوسازی پاسارگاد همیشه متفاوت است، بنابراین با ما در تماس باشید تا فرایند را شروع کنید و ببینید که چگونه می توانیم ما به شما کمک کنیم.

ما یک شرکت معتبر با 20 سال تجربه در زمینه تبلیغات و ساخت تابلوهای تبلیغاتی هستیم. مشتریان ما در سراسر کشور پخش می شوند. دلیلی رضایت مشتریان ما نوآوری در طراحی و کیفیت تولید تابلو های ما است.

تابلوسازی طیف گسترده ای از طرح ها و متریال را شامل می شود که شامل تابلو استیل ، تابلو چلنیوم ، تابلو لایت باکس ، تابلو کامپوزیت ، تابلو ترمووود ( تابلو چوبی ) ، تابلو سوئدی ، تابلو الماسی ، تابلو وکیوم ، استیل رینگی ، تابلو وگاسی می باشد.

تابلو های داخلی همچنین نقش مهمی در معماری داخلی بازی می کنند و برای کمک به مردم از طریق یک دفتر یا یک کارگاه آموزشی، و ترویج کارایی کارآمد در محل کار طراحی شده اند. علاوه بر این موارد مانند تابلوهای تبلیغاتی برند و تخته سفید بخشی از یک برنامه تبلیغاتی در طراحی داخلی است.

تابلوسازی در فضای باز و در فضای خیابان و قرار گرفتن تابلوی مغازه در افق دید مشتری به دیده شدن شما کمک میکند.. اما هیچ چیز بدتر از استفاده از طرح های غیر جذاب، رنگ های کم اثر و متریال بی کیفیت نیست. ما می توانیم به شما در انتخاب و نصب تابلو در فضای های داخلی و بیرونی کمک کنیم.

کارکنان و طراحان ما می توانند مدلی جدیدی برای شما ایجاد کنند. شاید لوگوی تازه برای بازسازی کسب و کار خود و یا یک طراحی منحصر به فرد برای یک تابلوی خاص جدید بخواهید. یا اگر شما قبلا آثار هنری، لوگو یا طراحی داشته باشید، تیم ما میتواند از آن ها برای ایجاد تابلوسازی شما استفاده کند.

تابلو استیل ، تابلو چلنیوم ، تابلو لایت باکس ، تابلو کامپوزیت ، تابلو ترمووود
  • کارگاه تابلوسازی پاسارگاد تابلوساز برتر