کارگاه تابلوسازی پاسارگاد

کارگاه تابلوسازی پاسارگاد سازنده انواع تابلوهای تبلیغاتی

کارگاه تابلوسازی پاسارگاد

کارگاه تابلوسازی پاسارگاد سازنده انواع تابلوهای تبلیغاتی

تابلو سازی
تابلو سازی
تابلو سازی
تابلو سازی
تابلو سازی
تابلو سازی
تابلو سازی
تابلو سازی
تابلو سازی
تابلو سازی
تابلو سازی
تابلو سازی
تابلو سازی
تابلو سازی
تابلو سازی
تابلو سازی
تابلو سازی
تابلو سازی
تابلو سازی
  • ۰
  • ۰

بررسی کیفیت انواع محصولات تابلو سازی پاسارگاد

تابلو مغازه یک ابزار تبلیغاتی برای معرفی بهتر کسب و کار است که باعث می شود برند شما بهتر و جذاب تر دیده شود. هر چه خلاقیت و ابتکار در طراحی و اجرای تابلو بیشتر باشد، طبیعتا گیرایی و تاثیر آن هم بیشتر خواهد بود. امروزه با پیشرفت تکنولوژی، انواع و اقسام تابلو های مدرن و کلاسیک به ایران آمده اند و از باب تنوع در تابلوسازی پیشرفت محسوسی داشته ایم. حال در ادامه انواع رایج تابلوسازی را از نظر کیفیت و نوع ساخت بررسی می کنیم. با تابلوسازی پاسارگاد همراه باشید.

 

بررسی کیفیت انواع مدل در تابلو سازی

تابلو چلنیوم : مرسوم ترین و پرطرفدار ترین تابلوی حاضر در ایران این مدل می باشد. در این نمونه حروف یا اشکال به صورت برجسته تهیه می شوند و بر روی سطوح مختلف که به سلیقه ی سفارش دهنده می تواند چوب، استیل و… باشد، قرار می گیرند.

تابلو چلنیوم از ترکیب دو متریال پلکسی گلاس و چلنیوم ساخته می شود. پلکسی گلاس یک پلیمر بسیار مقاوم است که بر روی حروف برجسته واقع می شود. اطراف این پلکسی یک قاب از جنس چلنیوم که خود ترکیبی از آلومینیوم و استیل بوده قرار می گیرد. چلنیوم با اینکه مقدار بیشتری آلومینیوم نسبت به استیل در خود دارد، اما به شکل استیل براق دیده می شود.

یک تابلو ساز حرفه ای معمولا به مشتریان خود این نوع از تابلو را پیشنهاد می دهد، زیرا این تابلوها علاوه بر زیبایی منحصر به فردی که دارند، از مقاومت بسیار بالایی در برابر تغییرات آب و هوایی و تابش نور خورشید دارند. در تابلو سازی چلنیوم نکته ی حائز اهمیت نصب حرفه ای حروف و اشکال می باشد، به گونه ای که آب به داخل آن ها نفوذ نکند.

بررسی کیفیت انواع محصولات تابلو سازی

بررسی کیفیت انواع محصولات تابلو سازی

تابلوی پلاستیکی : تابلو های پلاستیکی شباهت بسیار زیادی به تابلو های چلنیوم دارند، اما تنها تفاوت عمده ی آن ها این است که تابلو های پلاستیکی برجسته نیستند و فقط ضخامت چند میلیمتری پلکسی را دارند. تابلو های چلنیوم با نورپردازی که در حروف و اشکال آن ها انجام می شود، دورنمای فوق العاده زیبایی در شب دارند و حتی از بغل هم قابلیت خوانایی دارند، اما تابلوی ها پلاستیکی از این قابلیت برخوردار نیستند، در تابلو سازی این مدل تنها کاری که برای تامین نور آن می توان انجام داد، استفاده از پروژکتورها است. نکته ی مهم در مورد تابلو های پلاستیکی این است که به دلیل چسباندن قطعات پلاستیکی به سطح تابلو، این مدل از دوام و مقاومت زیادی برخوردار نیست.

 

پیشنهاد مطلب:

تابلو سازی در ایران

طراحی و اجرای تابلوسازی فولکس واگن

 

تابلو سازی یکی از قدیمی ترین و رایج ترین روش های تبلیغاتی است که قدمتی دیرینه دارد.

 

تابلوی فلزی : این مدل از تابلو مغازه به علت این که نور را از خود عبور نمی دهد، در مکان هایی مورد استفاده قرار می گیرد که از نور کافی برخوردار باشند؛ به عنوان مثال فضای داخلی مجتمع های تجاری و مسکونی. این تابلو ها بیشتر به حالت مقعر تعبیه می شوند تا حالت برجسته. برای ساخت اینگونه تابلو ها کادر فلزی خود را مشخص کرده و در دستگاه لیزر قرار می دهیم تا قسمت های مورد نظر از سطح فلز جدا شوند. این نمونه بیشتر برای تابلو سازی برند و استفاده در دفاتر یا میز مدیران مورد استفاده قرار می گیرد.

بررسی کیفیت انواع محصولات تابلو سازی

بررسی کیفیت انواع محصولات تابلو سازی

 

تابلوی بنر : می توان گفت تابلوی بنر، ارزان ترین تابلوی موجود در بازار است، که تابلو مغازه بسیاری از کسب و کار های کوچک از این نمونه می باشد. بایستی در کنار قیمت پایین این تابلو، طول عمر کوتاه آن را هم در نظر گرفت. سردی و گرمی هوا ممکن است حالت صاف و یکدست بنر را به حالت چین خورده در بیاورد. علاوه بر آن تابش شدید خورشید در فصول مختلف سال، دشمن سرسخت این تابلوها است که به شدت روی رنگ این نمونه اثر می گذارد.

تابلو سازی این مدل، از چارچوب فلزی، بنر چاپی و پروژکتور خارجی تشکیل می شود. از محاسن این مدل، می توان به ساده بودن اجزاء آن اشاره کرد.

 

تابلوی فلکسی : این مدل از تابلو مخصوص آنهایی است که عاشق تغییر و تنوع هستند؛ زیرا با تابلو های فلکسی به راحتی می توانید تغییرات سریع انجام دهید. در ساخت این تابلو ها از یک قاب فلزی استفاده می شود. این قاب نسبت به چارچوب تابلوی بنر، از عمق بیشتری برخوردار است و علت آن هم این است که لوازم نورافشانی تابلو های فلکسی داخل قاب قرار می گیرد، درست بالعکس تابلو های بنری.

پس از ساخت قاب فلزی و جایگذاری تجهیزات نورافشانی، یک پوسته از جنس فلکس، که طرح مورد نظرمان روی آن چاپ شده را بر روی قاب به صورت ریلی قرار می دهند. مزیت این تابلو این است که به صورت نامحدود می توانیم پوسته ی فلکسی را تغییر دهیم. این تابلو هم از قیمت مناسبی برخوردار است و دارای طول عمر نسبتا مناسبی است.

ناگفته نماند که در تابلو سازی فلکسی، می توان نور های داخل قاب را حذف کرد و تابلو بدون نور باشد.

  • ۹۹/۰۷/۱۴
  • کارگاه تابلوسازی پاسارگاد تابلوساز برتر